-
Wprowadzenie
- modelowanie, animacja, rendering
- OpenGl
- GLUT
-
Podstawy OpenGl. Prymitywy i atrybuty
- linie, punkty
- wielok±ty
- tryby wielok±tów
- kolor
-
Rzutowanie w przestrzeni
- rzuty perspektywiczne
- rzuty równolegle
- ostrosłup widzenia
-
Biblioteka Glut
- prymitywy Glut
- tekst
- menu
- klawiatura
- myszka
-
Przekształcenia (2)
- przesunięcie
- obrót
- skalowanie
- macierze przekształceń
-
Oświetlenie sceny
- źródła światła
- światła: ambient, diffuse i specular
- właściwości materiałów
-
Rendering
- tekstura
- prymitywy tekstur w OpenGl
- obcinanie(clipping)
-
Krzywe i powierzchnie
- Siatki
- krzywe parametryczne
-
Grafika interaktywna
- selekcja
- sprzężenie zwrotne
-
Ray Tracing